Na az van, hogy végül vettem bringát (meg is lettem ünnepelve) a szomszédban nyílt új boltban. No nem valami haj de extrát, csak egy kicsit régebbit, használtan. A felírások és matricák szerint Svájcban készült, és elég szép. Nem egy gyors gép, meg nem is terepre való, olyan pont városi – kicsit kopott, kicsit rozsdás, hiányzik róla ez-az, de elég nagy, és alapvetően azért masszívnak néz ki. Lássuk a pozitív-negativ listát:
- jó, hogy nagy
- jó, hogy szép
- jó, hogy masszív(nak néz ki)
- jó, hogy működik rajta a dinamó és az első lámpa
- jó, hogy van rajta sárvédő, csomagtartó és hátsó lámpa
- jó, hogy van rajta váltó
- rossz, hogy tele van matricával, amik baromi nehezen jönnek le
- rossz, hogy állati sok rozsdafolt van rajta
- rossz, hogy az első kereket valószínúleg rövid távon ki kell cserélni, mert az extra centírozás sem űzte ki belőle teljesen a gonoszt
- rossz, hogy hiányzik róla a láncvédő, és hogy el van törve az első sárvédő mindkét pálcája
- rossz, hogy a hajtókar már az első napon megszenvedte a taposást, az ideiglenesen berakott cserének a menetét pedig kapásból szétszedte a pedál (vagy nem is volt benne)
Viszont ami a legjobb benne: egy öreg csotrogány, amit lehet szeretni, meg állandóan törődni vele. Tuti, hogy munkát fog adni mindig (pl. hátsó lámpatestbe villogó bevarázslása, újrafestés stb.), és ez a jó (meg a túrórudi). Úgyhogy beálltam kolléga mellé, guruljatok, könyvtárosok!
3 hozzászólás a(z) “Két keréken” bejegyzéshez
Ha a címkéket és a rozsdafoltokat once and for all akarod letudni és van rá mondjuk 15-öd, akkor a legjobb megoldás a homokfúvás, szinterezés.
A többi tényleg csak ilyen szeretgetés-babusgatás meló… :)
(Amúgy mennyibe volt, ha nem vagyok indiszkrét?)
Hogy örömödbe üröm ne vegyüljön: először is gratulálok! :) És csak csendben jegyzem meg, hogy vigyázz ebben az őrült fővárosi forgalomban. (Ez 702-re is vonatkozik!), valamint ismerve az előéletedet meg a pechszériáidat: bilincs, kerékpárzár, biztosítás, stb.! Minden eshetőségre… ;)
anima: köszönöm :) van bilincs, a javasolt 10% helyett majd 30%-ot költöttem rá, biztos, ami biztos :)
a közlekedést meg kifejezetten élvezni szoktam, csak a szmog ne lenne… (ez az adrenalinadagom)
Ádám: 26, de ebben benne van, hogy ami plusz munka volt eddig benne (centír, hajtókarcsere), az „garisként” lett intézve. úgyhogy szvsz korrekt.