A New York Public Library nekem már örök etalon marad, és a legújabb „húzásuk” is csak ezt erősítette. Most, hogy tele van a web usabilityvel meg hőtérképpel (még a Google sem rejtegette az ez irányú felméréseit), a new yorki közkönyvtár sem szeretne lemaradni, ráadásul ahogy készítik a felmérést, az nagyon ügyes csomagolásban van tálalva.
Van időd egy kérdésre?
És ha van, miért ne lenne, akkor sem kell irkálni, csak egyet kattintani – egy olyan típusú kérdésre, hogy az adott (weblap-) képen hol tudnád elképzelni az adatbázisok / folyóirat / események menüpontot, vagy te hogy hívod a könyvtárhasználót stb. És ha megválaszoltad a kérdést, újra a kiinduláshoz jutsz, ahonnan visszamehetsz a kezdőlapra vagy rászánhatsz még 20 másodpercet egy újabb kattintásra.
Így kell, kéne ezt csinálni…
Egy hozzászólás a(z) “Van időd egy kérdésre?” bejegyzéshez
Addig csináltam, amíg meg nem kérdezte, hogy adakoztam-e már a NYPL-nek. Akkor elszégyelltem magam és abbahagytam… :(