Kerek történet

Anno gimiben állatira szerettem bringázni, toltam minden nap, aminek köszönhetően eléggé formába sikerült tartanom magam, egészen egyetemig, amikor némi halvány próbálkozás után feladtam (rövid távon megrögzött gyalogló vagyok, hosszú távon is, de sokszor elcsábulok BKV-ra, ha már van bérletem, nem occsóé’…). Aztán persze időközben kinőttem a környezetemben minden bringát, öreg Csepelje még vidéki nagyszüleimnek van, de az is szegény olyan állapotban, hogy legalább egy hét munka kéne hozzá, amit a belvárosban… Ehm…

Na de most sikerült elhatároznom magam, hogy jövő nyárra lesz bringám, jó (na persze ebbe elég erősen belejátszott egy olasz bringatúra terve is, de természetesen nem ez döntött : D ). Ki is néztem párat, ezzel kapcsolatban szeretnék kérni tanácsokat, kommenteket, mert nem értek hozzá. Egyáltalán nem, ezért nem is tudom, milyen adatok fontosak. Ráadásul lusta vagyok utánanézni. Is.

Követelmények, elvárások: először is, 100 ropinál magára a gépre nem akarok tudok sokkal többet költeni, min. 28″, mert nagy vagyok, és ne kelljen hetente szervízbe mennem vele. Ezen kívül leginkább városi ember vagyok, gyorsan szeretek menni, de néha ki-ki nézek Budai-hegységbe túrázni stb.

  • gepida alboin 300 crsA legjobban a Gepida Alboin 300 CRS jött be nálam. Shimano váltók, fékekkarok, Gepida V-fékek, teleszkópos RST CT-COM 1 W/Lock Out villa, Rodi X-Rambler kerék. És még szép is…
  • Magellánból a Corvus jön be, szintén Shimano váltókkal, B+ Control fékkarokkal és fékekkel, RST Neon ML Lock Out 60 mm-es villával, MACH1 240 DF 622x19C szegecselt köszörült felnikkel. Ilyesmi.
  • Merida: Crossway TFS 100-D. Shimano váltók és fékkarok, Avid tárcsafékek, SRX Nex 4010 63 villa, Alex Adventurer Black/NC 700 kerekek.

Eddig ennyi van összeszedve.

Ja, igen. Ez volt a 300. post. A francba, nem vettem észre…

“Kerek történet” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Hmm… Érdekes… szivesen segítenék, de kb. három éve szeretnék venni hasonló mentalitásból (Bár én nem vagyok megrögzött városi – ellenkezőleg – de szeretek a keróval gyorsan közlekedni. A terephez viszont itt messzire sem kell menni, elég csak a szomszéd utcán végigtépni máris megvan az élmény. Tehát adott, hogy olyan bicaj kell ami egyaránt halad aszfalton is, de ha letérek róla – bár sokszor teljesen mindegy – akkor se kelljen aggódni a küllők és testi épségem állapota miatt ).
    Szintén hasonló szerelékkel és árkategórába tartozó bringát minden évben kinézek, hogy most aztán tényleg veszek egyet, végül mégis maradok a jó öreg bevált és megbízható versenykerómnál…

  2. annak idején én is gepidát vettem, bár az értékhatárom 40e volt:-) olvastam előtte félév kerékpárostopikot.. einkább az ár miatt választottam, végülis nem bántam meg (ez az Alboin 300 CRS azért magasabb kategória és tényleg szép), bár ma inkább meridát vagy authort választanék. nézd meg az authorokat, ha még nem tetted.

Hozzászólás